Vet du nok om dine kunders betalingsønsker?
Kundetilfredshet, kontantstrøm og digitalisering henger tett sammen! Vi lever i et dynamisk samfunn, hvor kundene endrer sine digitale preferanser, adresser og betalingskanaler ganske ofte. Det kan være utfordrende å holde sitt kunderegister oppdatert til enhver tid og vite i hvilken betalingskanal det er mest effektivt å nå kunder på.
Digitalt Kontaktpunkt kan løse denne utfordringen for din bedrift
Hvor godt du kjenner dine kunders betalingspreferanser har en vesentlig effekt på inntjeningen. Via vask og oppdatering av din kundeliste, hjelper vi din bedrift med å finne ut hvilke digitale distribusjons- og betalingskanaler sluttkunden har takket «Ja» til. Det kan være eFaktura, Vipps, eBoks, Kivra, Digipost eller papirfaktura.
Vi beriker dine kundedata med oppdatert informasjon om kundenes digitale kontaktpunkter. Send både brev og faktura til korrekt adresse!
Bedriften din kan måle hvilken betalingskanal som gir:
- raskest innbetalinger og dermed bedret kontantstrøm
- minst friksjon i kundekommunikasjonen
- reduserte kostnader ved overgang til digitale kanaler
- merking for gebyr på papirfaktura
Slik fungerer Digitalt Kontaktpunkt
- Du sender oss virksomhetens kundedata
- Vi returnerer en fil som angir hvilke digitale distribusjonskanaler sluttkunden har takket ja til
- Du kan nå oppdatere eget kunderegister med korrekte data og sende faktura i prefererte kanal
- Mulighet for daglig, ukentlig eller månedlig oppdatering av digitale kontaktpunkter
Med Digitalt Kontaktpunkt har din bedrift alltid kontroll på kundelisten!
Vi hjelper deg å komme i gang
Vi har lang erfaring med kvalitetssikring av kontaktinformasjon, så ikke nøl med å kontakte oss.
Hold dine registre oppdatert
Velg blant disse ajourtjenestene fra infotorg: vask, uttrekk og vedlikehold.
Les mer